7.28.2011








Derrière des photos de Sara Moran,
et une instalation de Grita Balkute
Atras fotos de Sara Moran,
y una instalatión de Grita Balbute
Behind, pictures from Sara Moran,
and an instalation from Grita Balkute













De gauche à droite, deux affiches d'Erika Knoppova, une installation de Montse Català, deux affiches de Marina Brugger et une affiche à moi.
De la izquierda a la derecha, dos afiches d'Erika Knoppova, una instalatión de Montse Català, dos afiches de Marina Brugger y un afiche mía.
From left to right, two posters from Erika Knoppova, a installation of Montse Català, two posters from Marina Brugger and one poster from me.














Avec un peu en retard, voici quelques photos de notre exposition Erasmus "Ça rigole pas en Saxe" qui a eu lieu à la HGB (Hochschule für Grafik und Buchkunst) à Leipzig le 12 juillet...
Con un poco de atraso, algunas fotos de nuestra exposición Erasmus "Nada de tonterías en Sajonia" que hicimos en la HGB (Hochschule für Grafik und Buchkunst) de Leipzig el 12 de julio...
With a little late, some pictures of our erasmus exhibition "No Bullshit in Saxony" which tooke place in the HBG (Hochschule für Grafik und Buchkunst) of Leipzig on july the 12th...













La vitrine de mon abécédaire, toujours en cours... En arrière plan, quatre gravures de Maria Makeeva, une affiche et des dessins de Marie-Luce Schaller...
La vidriera con mi abecedario, todavía en curso... Atras, cuatro gravados de Maria Makeeva, une afiche y dibujos de Marie-Luce Schaller...
The showcase with my albaphet, still work in progress... Behind, four itchings from Maria Makeeva, one poster and drawings from Marie-Luce Schaller...















Flyers conçus par Marina Brugger pour le graphisme,
moi-même pour la typo et Marie-Luce Schaller
et Marina pour l'impression en gravure sur bois.
Flyers creados por Marina Brugger para el grafismo,
yo misma para la typografia y Marie-Luce Schaller
y Marina por la impresion en gravado sobre madera.
Flyers designed by Marina Brugger for the graphism,
myself for the typography and Marie-Luce Schaller
and Marina for the woodcut impression.